Santarun 2021 afgelast vanwege nieuwe maatregelen!
We hopen jullie in 2022 weer te zien. De loterij gaat wel gewoon door.

Start: 19 december 12.30 uur vanaf de schaatsbaan centrum Nijverdal.

Ren, huppel, dans of wandel 1,5 kilometer door het centrum van Nijverdal!

Op zondag 19 december vindt de tweede editie van de beroemde Rotary Santa Run plaats, het leukste winterevenement in het centrum van Nijverdal. Maximaal 140 als kerstman of kerstvrouw verklede deelnemers rennen, huppelen of wandelen het parcours van ongeveer 1,5 kilometer voor het goede doel!

Hoe werkt het?

De Nijverdal Rotary Santa Run is een ‘fun’ run van ongeveer 1,5 kilometer, dus hardlopen is niet per sé noodzakelijk. Rollen, huppelen en dansen is ook goed. Alle lopers gaan verkleed als kerstman, kerstvrouw of kerstkind.

Nu vraag je je misschien af: “Ja, maar hoe kom ik aan een kerstpak?” Nou, dat is makkelijk: wanneer je je online inschrijft op https://nijverdal.rotarysantarun.nl/inschrijven krijg je een kerstpak, een bon voor warme chocolademelk én een entreekaartje voor de schaatsbaan. En dat voor slechts €10,-! Enne….. het kerstpak past altijd!

Wees er op tijd bij want op is op!

Het startschot is om 12.30 uur in de Willem Alexanderstraat vòòr Grand cafe Toi Toi en om 12.15 uur begint ons warming-up programma. Daar wil je bij zijn!

Als je gefinisht bent ontvang je een mooie medaille! In de Tipi tent bij de schaatsbaan staat er na afloop warme chocolademelk voor je klaar. Heb je energie over, dan kun je nog een paar rondjes schaatsen op de schaatsbaan!

Doe mee met jouw team, klas, straat, buurt of familie en loop ook mee voor het goede doel!

Fijne kerstdagen en namens al die gezinnen, BEDANKT!